Εγγύηση Χαμηλότερης Τιμής

Αλλαγές και Επιστροφές σε 111 μέρες

Με ποιο courier θα αποσταλεί η παραγγελία μου;

Συνεργαζόμαστε με την Γενική Ταχυδρομική, διασφαλίζοντας την έγκαιρη κάλυψη κάθε σημείου της χώρας.

 

Με ποιους τρόπους μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας είτε μέσω αποστολής από την Γενική Ταχυδρομική, είτε από σημείο εξυπηρέτησης Clever Point της επιλογής σας, είτε από τις κεντρικές μας αποθήκες.

 

Πόσο κοστίζει η αποστολή της παραγγελίας;

Για παραγγελίες άνω των 60 € η αποστολή είναι ενετελώς δωρεάν. Για τις υπόλοιπες παραγγελίες υπάρχει μια  χρέωση 2,99 € για όλη την Ελλάδα. Εξαιρούνται οι παραγγελίες για ογκώδη είδη, όπου ισχύουν ειδικές χρεώσεις ανάλογα με το μέγεθος του προϊόντος.

 

Υπάρχει η δυνατότητα αντικαταβολής;

Φυσικά,  με μια επιβάρυνση 1,50€

 

Τοποθέτησα σήμερα την παραγγελία μου. Πότε θα γίνει η αποστολή της ;

Την ίδια εργάσιμη ημέρα, εφόσον η καταχώρηση της παραγγελίας γίνει έως τις 15:00! Σε κάθε άλλη περίπτωση, την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα! Όλα τα προϊόντα του Z-Mall.gr βρίσκονται στις ιδιόκτητες αποθήκες μας, έτοιμα προς αποστολή αμέσως μόλις ολοκληρωθεί ο ποιοτικός τους έλεγχος.

 

Πώς θα γνωρίζω ότι έχει ξεκινήσει η αποστολή της παραγγελίας μου;

Με την έναρξη της αποστολής θα παραλάβετε ενημερωτικό e-mail με όλες τις σχετικές πληροφορίες (αριθμός αποστολής, εταιρεία μεταφοράς, κλπ). και θα μπορείτε να παρακολουθείτε online την πορεία της.

 

Πώς θα γνωρίζω ότι έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας τοποθέτησης της παραγγελίας σας θα λάβετε ενημερωτικό e-mail με τα ακριβή της στοιχεία. Επιπλέον, μπορείτε να έχετε πρόσβαση ανά πάσα στιγμή στις παραγγελίες που έχετε καταχωρήσει, επιλέγοντας το πεδίο «ΟI ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ.

 

Μπορώ να επιστρέψω προϊόντα που τελικά αποφάσισα ότι δεν χρειάζομαι;

Βεβαίως, αρκεί η επιστροφή τους να γίνει εντός 111 ημέρων από την ημερομηνία παραλαβής και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί. Για επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την διαδικασία επιστροφών μπορείτε να επισκεφθείτε και τον σύνδεσμο

 

Η επιστροφή προϊόντων συνοδεύεται και από επιστροφή χρημάτων;

Εφόσον τηρούνται οι όροι και προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων, το Z-Mall.gr θα καταθέσει στον λογαριασμό που θα μας υποδείξετε το αντίστοιχο ποσό εντός 10 εργάσιμων ημερών από την επιστροφή της παραγγελίας σας.

 

Τι συμβαίνει  σε περίπτωση που παραλάβω ένα ελαττωματικό προϊόν ή ένα προϊόν διαφορετικό από αυτό που παρήγγειλα;

Στο Z-Mall.gr εφαρμόζουμε τα αυστηρότερα πρωτόκολλα ποιοτικού ελέγχου σε κάθε φάση της διαδικασίας.Στην απίθανη περίπτωση που ένα προιόν δεν ανταποκρίνεται στις περιγραφές ή τις επιλογές σας, παρακαλούμε ενημερώστε άμεσα το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο support@z-mall.gr  αποστέλλοντας και τις σχετικές φωτογραφίες του προϊόντος.   Το Z-Mall.gr θα δρομολογήσει άμεσα την διαδικασία επιστροφής του προϊόντος και εσείς μπορείτε να επιλέξετε είτε την αντικατάστασή του είτε την επιστροφή των χρημάτων σας.

 

 

 

Πώς μπορώ να μάθω αν ένα προϊόν που εμφανίζεται στο Z-Mall.gr είναι διαθέσιμο;

Όλα τα προϊόντα που εμφανίζονται στο Z-Mall.gr βρίσκονται ήδη στις αποθήκες μας, έτοιμα προς αποστολή την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

 

Βρήκα ένα προϊόν που με ενδιαφέρει, αλλά δεν είναι διαθέσιμο στο μέγεθος/νούμερο που επιθυμώ. Πως μπορείτε να με βοηθήσετε;

Απλώς επικοινωνήστε μαζί μας στο support@z-mall.gr ή καλέστε μας στο 210 66 22 099. Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα φροντίσει, εφόσον αυτό είναι εφικτό, να βρεθεί το προϊόν στο μέγεθος/νούμερο που επιθυμείτε, χωρίς κάποια επιπλέον οικονομική επιβάρυνση. 

 

Πως μπορώ να είμαι βέβαιος ότι όλα τα προϊόντα είναι προϊόντα αυθεντικά;

Κάθε προϊόν που θα παραλάβετε από το Z-Mall.gr το έχουμε προμηθευτεί είτε από τον επίσημο αντιπρόσωπο για την Ελληνική αγορά είτε από τις αντίστοιχες μητρικές εταιρείες και brands του εξωτερικού. Άλλωστε, το γεγονός ότι το Z-Mall.gr αποτελεί μέλος ενός από τους μεγαλύτερους  ομίλους ένδυσης και υπόδησης στη χώρα (ιδρυτή των πολυκαταστημάτων ATTICA,  επίσημου αντιπροσώπου των PUMA, UNDER ARMOUR, FILA, BABOLAT, UGG, DKNY, κλπ,) αποτελεί ίσως την καλύτερη εγγύηση για την γνησιότητα κάθε προϊόντος που θα βρείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

 

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Οι πελάτες μας έχουν την δυνατότητα να εξοφλήσουν την παραγγελία τους χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε από τις βασικές μεθόδους πληρωμής επιθυμούν (χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, paypal, τραπεζική κατάθεση, αντικαταβολή).

 

Υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου;

Κατά την διαδικασία τοποθέτησης της παραγγελίας σας, μπορείτε να επιλέξετε την έκδοση τιμολογίου (αντί της απλής απόδειξης λιανικής)  συμπληρώνοντας τα αντίστοιχα πεδία με τις σχετικές πληροφορίες (ΑΦΜ, διακριτικός τίτλος, αντικείμενο, κλπ)

 

Γιατί δεν μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό;

Παρακαλούμε ελέγξτε αν έχετε ήδη λογαριασμό σε οποιοδήποτε από τα 3 e-shops του ομίλου (z-mall.gr | z-fashion.gr | z-sport.gr) . Σε μια τέτοια περίπτωση,  μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα ίδια στοιχεία για την είσοδό σας σε οποιοδήποτε από τα 3 e-shops επιθυμείτε. Αν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το  τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο  support@z-mall.gr ή καλέστε μας στο 210 66 22 099

 

Γιατί δεν μπορώ να συνδεθώ με το e-shop;

Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε το σωστό username και password. Σε περίπτωση που έχετε αμφιβολία για την ορθότητα των στοιχείων, έχετε ξεχάσει ή θέλετε να αλλάξετε τα στοιχεία εισόδου, παρακαλούμε επιλέξτε «Ανάκτηση Κωδικού»: θα σας αποσταλεί ηλεκτρονικό μήνυμα ώστε να ορίσετε τον νέο κωδικό σας. 

 

Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό εισόδου;

Παρακαλούμε επιλέξτε «Ανάκτηση Κωδικού»: θα σας αποσταλεί ηλεκτρονικό μήνυμα ώστε να ορίσετε το νέο κωδικό σας. 

 

Δεν έχω λάβει το e-mail ανάκτησης κωδικού, τι πρέπει να κάνω;

Εφόσον έχετε προχωρήσει στην επιλογή «ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΩΔΙΚΟΥ», το σύστημα θα αποστείλει αυτόματα το σχετικό μήνυμα στο e-mail που έχετε δηλώσει, εντός λίγων λεπτών. Αν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το  τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο  support@z-mall.gr ή καλέστε μας στο 210 66 22 099

 

Πώς μπορώ να αλλάξω ή να επεξεργαστώ τα στοιχεία μου πριν την τοποθέτηση μιας παραγγελίας ;

Μπορείτε να αλλάξετε ή να επεξεργαστείτε τα στοιχεία σας (διεύθυνση, όνομα, τηλέφωνο, κλπ) είτε επιλέγοντας τα αντίστοιχα πεδία που επιθυμείτε από το menu “O ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ» > «ΟΙ ΔΙΕΘΥΝΣΕΙΣ ΜΟΥ» είτε επιλέγοντας «ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ» των στοιχείων παράδοσης κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας.

 

Έχω ήδη τοποθετήσει την παραγγελία μου. Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία παράδοσης;

Με την προϋπόθεση ότι η αποστολή του δέματός σας δεν έχει ξεκινήσει, μπορείτε να μας ενημερώσετε για τα νέα στοιχεία παράδοσης στο  support@z-mall.gr ή να μας καλέσετε στα 210 66 22 099. Θα φροντίσουμε για την επικαιροποίηση των στοιχείων σας και για την ορθή αποστολή της παραγγελίας σας.

 

Δεν επιθυμώ να λαμβάνω πλέον ενημερώσεις από το Z-Mall.gr. Πως μπορώ να διαγραφώ από την λίστα παραληπτών;

Τα newsletters που σας αποστέλλουμε ως επιλεγμένος πελάτης μας  σκοπό έχουν να σας κρατούν έγκαιρα ενήμερους ώστε να επωφελήστε από τις ειδικές προσφορές, νέες αφίξεις και τα υπόλοιπα προνόμια που σας παρέχει το Z-Mall.gr. Αν παρ’ όλα αυτά επιθυμείτε την διαγραφή σας από την λίστα παραληπτών, επιλέξτε το ανάλογο πεδίο που εμφανίζεται στο κάτω μέρος κάθε newsletter ή ενημερώστε μας για το αίτημά σας στο support@z-mall.gr

 

Δεν έχω λάβει  στο email μου την επιβεβαίωση της παραγγελίας ή τον αριθμό της αποστολής.

Στο Z-Mall.gr ενημερώνουμε άμεσα τους πελάτες μας με μήνυμα στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο τόσο για την λήψη της παραγγελίας όσο και για τον αριθμό αποστολής της. Παρακαλούμε ελέγξτε προσεκτικά τα e-mails σας, είναι πιθανόν ο διακομιστής που χρησιμοποιείτε να έχει αρχειοθετήσει το μήνυμα στον φάκελο «ανεπιθύμητα». Σε κάθε άλλη περίπτωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (210 66 22 099,  support@z-mall.gr), ώστε να ενημερωθείτε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας.

Visa Visa
MasterCard MasterCard
Maestro Maestro
Handcrafted by