Πολιτική επιστροφών

Καλώς ήρθες

   

☎ 210 66 22 099 | 210 66 22 533

Πολιτική επιστροφών

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 15 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα.

Επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και συνοδεύεται από το καρτελάκι της κατασκευάστριας εταιρείας, όπως επισης με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Το δέμα θα πρέπει να συσκευαστεί για να μην δημιουργηθούν φθορές, κατά την μεταφορά, στο προϊόν ή την συσκευασία.

Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές για εσώρουχα και μαγιώ (σλιπ) για λόγους υγιεινής. Σε περιπτώσεις «ειδικών τυπωμάτων σε κάποιο είδος» δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί αλλαγή ή επιστροφή

Σε περίπτωση επιστροφής θα πρέπει να αποστέλλεται e-mail στην δ/ση returns@z-mall.gr στο οποίο θα αναφέρεται οπωσδήποτε ο κωδικός παραγγελίας είτε να προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το 210 6622 099 | 210 6622 533 Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 18:00. Τα προς επιστροφή εμπορεύματα θα πρέπει να αποστέλλονται στην έδρα του Z-mall Απόλλωνος 28 – Θέση Πόκα ΤΚ 19400 Κορωπί (άνοιγμα χάρτη).

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κλπ).

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 7-10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα

Σε περίπτωση επιστροφής των προιόντων επιστρέφεται το χρηματικό ποσό που αφορά την αξία του εμπορεύματος και όχι πιθανά έξοδα μεταφοράς , αντικαταβολής ή τραπεζικών εξόδων.

Τα μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή των προϊόντων βαρύνουν τον πελάτη και είναι 2,90€ εαν ο αποστολέας βρίσκεται στον νομό Αττικής και 4,80€ για την υπόλοιπη Ελλάδα.

Αξιώσεις – Διαμαρτυρίες

Για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει κατά την διάρκεια της συναλλαγής σας με το z-mall.gr, για την άμεση διευθέτηση του, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε είτε μέσω e-mail στο support@z-mall.gr είτε τηλεφωνικά στο 210 66 22 099 ή στο 210 66 22 533.